Helg

...hur underbart?! Grymt måste jag säga. Var längesedan jag kände mig såhär trött tror jag, och då har jag bara gått i skolan två gånger den här veckan, ser inte fram emot fem dagar nästa vecka. Men aja, nu är det helg, nu är det det man ska tänka på. Eller nej, rewind just a little bit, hade ju prov idag i historia, det gick helt okej för mig tror jag men det enda som var tråkigt var att vi bara fick en timme på oss vilket ledde till att jag tokskrev fem A4-sidor. Vet att det inte ska vara kvantite utan istället kvalité, mitt vart förhoppningsvis en mix av båda.

Ikväll ska Sofia och jag träffa Hanna och Ellen. Kanonkul, men vetnivad, nu är det fredag, vilket betyder - Schulman Show!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0