Grill-/filmkväll

Fick en inbjudan av Angelica att få komma på grillkväll och vem tackar nej till det? - Inte jag i alla fall. Så jag, Sofia och Jullan drog till systrarna Carlström för att käka lite tidigare ikväll. Det var riktigt roligt. Vi snackade om allt mellan himmel och jord, och då menar jag det också. Kvällen fortsatte med att träffa några fler underbara vänner som Hanna, Alexandra och Frida. Hemmakväll och filmmys blev nästa grej på söndagskvällens schema. Vi såg på "Himlen är oskyldigt blå". Den var väldigt bra. Älskar sötnosen Bill Skarsgård. Nu har jag precis skjutsat syrran till Patrick så nu ska jag se på missade tv-program.

Sofia njöt i solen och Jullan gilla chips
Systrarna Carlström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0