Glad Påsk

Långfredagen idag. En dag som ska kännas lång och långsam men tycker att den hittills gått rätt så snabbt. Ska hem till Julia om en stund och se på film med henne och Angelica tror jag. Imorgon ska morfar firas för han fyller 75 år och på söndag ska vi ut till Hedesunda en stund och sen hem och fira Jennie som fyller 19 år. Många som fyller år de här dagarna, Frida idag, morfar imorgon och Jennie på måndag.
Idag är det precis två årsedan jag opererade korsbandet och minisken i knät också. Den tiden, från att jag fick reda på att korsbandet var trasigt tills ungefär då rehaben var över, har hittills varit den värsta tiden i mitt liv, jag hatade att jag inte fick springa och spela innebandy som alla andra i mitt lag. Nu, två år senare kan jag titta tillbaka på den tid och veta att det var en händelse som förändrade, inte bara mig som innebandyspelare, utan även mig som person. Jag fick lära mig hur det var att känna att man skulle förlora allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0