Galen valborg

mina planer för kvällen var att umgås med vännerna, grilla, dricka nån cider och småprata in på sentimmarna... men så fel jag hade. Det blev grilla, det blev umgås med vännerna men det blev coca cola och tur var det. Min instinkt sa att jag var mer sugen på cola än på cider och så blev det för min del. Runt tio ringde mamma (som var i stugan) och sa att pappa hade ont i njuren (förmodligen njursten igen) och att han behövde ha tabletter och hämtning. Det blev alltså så att jag, och snälla Angelica som valde att följa med, åkte fram och tillbaka till Hedesunda i mörker med allt från lastbilar till grävlingar på vägen under årets Valborg. När jag kom hem till Sandviken var det bror som ville ha skjuts så då fick jag hämta han i Stensätra för att sedan släppa av han i Västanbyn. Har nog aldrig kört så långt på en och samma gång som jag gjort idag, tog sammanlagt ungefär två och en halv timme. - Roligt. Nu ska jag äntligen få sova efter en rätt så mislyckad valborg, i alla fall slutet på den, men måste tillsist tacka underbara Angelica som frivilligt åkte fram och tillbaka till Hedesunda med mig. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0