Föralltid, förevigt - Färjestad

Har nyss kommit hem efter att ha gått fram och tillbaka till jernvallen med hanna och sofia. Hade innebandygym och nu har jag slutat. Väldigt skönt. Idag är det dax för första finalen mellan Färjestad BK och Skellefteå AIK. Är så sjukt nervös och det kan egentligen sluta hur som helst. Nu spelar varje liten detalj roll och vi måste verkligen ge allt. Färjestad har haft en relativt lätt väg till finalen, i alla fall om man jämför med Skellefteå och nu hoppas jag att vi lägger i den sista växeln och gör allt vi kan för att vinna. Jag tänker hoppas på det bästa men förväntar mig alltid det värsta. It's gonna be an even fight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0