5 veckor kvar

5 veckor kvar. 5 veckor tills jag, Sofia, Hanna, Angelica, Alexandra, Julia, Frida och Ellen åker till Gran Canaria. Känns som att det var igår som vi bokade, men tänka sig, det har gått nästan 3 månader sen dess, och nu har vi nästan bara en månad kvar. Jag ser fram emot det så otroligt mycket. Inte bara att få komma till värmen och skaffa sig en snygg bränna. Nej, det är så mycket mer än det. Att få tillbringa varje minut i en hel vecka med sina närmaste vänner och att få ta ansvar. Ser fram emot att komma fram till Arlanda och checka in bagaget för mig själv för första gången. Att få ta ansvar så att vi kommer till rätt gate, att vi är där i tid o.s.v. Jag älskar att resa med mina föräldrar och min familj, något jag gjort många gånger och något jag gärna gör många många fler gånger. Men på ett sätt ska det bli skönt att åka själv också så man får ta ansvar och känna sig vuxen. Om fem veckor börjar en resa som jag tror kommer bli oförglömlig, en resa som vi kommer minnas hela vårt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0