Thoughts

Hejsansvejsan!

Träningen gick bra, till en början, men sen tror jag att den tidigare träningen med beep-test och lite annat skoj satte sig i benen och det gick bara tyngre och tyngre. Nu har jag i alla fall lite mindre än ett dygn som jag kan vila upp mig på inför matchen imorgon.

Tänkte på en sak. Idag är det den 21 Oktober och det är nästan två månader kvar till julafton, om man tänker bakåt så var det nästan två månader sedan vi började skolan! Känns nästan som igår. Jag vet att det här inte är första gången jag påpekar att tiden går fort men den gör verkligen det - den bara flyger fram och snart är vintern här på riktigt. Själv tycker jag att det är jättehemskt, speciellt när det går från sommar till höst till vinter. Jag hatar att det är kallt på morgnarna när man cyklar till skolan, jag hatar att man inte kan använda skinnjacka ute utan att frysa ihjäl, jag hatar att det är frusna vattenpölar (=is) på asfalten, jag hatar regn, jag hatar snö, jag hatar is - jag hatar när hösten övergår till vinter! Nu ska jag drömma tillbaka till stränderna, värmen, upplevelsen, allt som gjorde Mexiko till den bästa resan jag någonsin åkt på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0