Svartviksstugan 2

Äntligen hemma!

Gårdagens promenad, som de hade sagt skulle vara 1 mil, var istället 1,7 mil. Vägen från Högbo till Svartviksstugan var den allra värsta, bara skog, stig och stubbar och runt varje sväng trodde man att stugan skulle ligga, men nej, det kändes som att vi aldrig skulle komma fram, men som tur var så gjorde vi det efter 2 timmar och 40 minuter och då kom vi ändå fram först!

Igår gjorde vi kolbullar. Det gick ju kanske inte så jättebra men det gick att äta tillslut i alla fall. När vi senare på kvällen skulle gå och lägga oss så var det kallt som tusan men trevligt var det då det blev någon timmas pratstund med klassen. Vi somnade runt 23.20 men det var en kort sovstund då vi runt 00.45 vaknade av att vissa inte kunde vara tysta, menmen, man somnade om tillslut i alla fall och vaknade på morgonen igen 07.40.

Istället för en lång promenad tillbaka till högbo där bussen gick ifrån så fick jag och angelica åka bil med victoria och emma. Riktigt skönt, så då kom man hem 1 och ½ timme innan!!! Nu ska jag ta ett långt bad och sen bara vila tills skolan börjar 12.30.

Tyvärr så har jag inga bilder att visa, det blev aldrig att jag knäppte något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0