Sick and tired of your behavior

Sjukt trött och egentligen skulle jag bara vilja gå och lägga mig, men det känns på ett ungefär som slöseri med tid om man går och lägger sig tidigt en helgkväll, om ni förstår vad jag menar? Man får i alla fall reda på resultatet utav idol halv elva så man får väl hålla sig vaken fram tills dess och efter det blir det nog läggdax för min del. Ser fram emot morgondagen, jag tycker bättre om dagar där det händer saker, än dagar då man bara typ degar i soffan. Visst, det kan vara skönt det också ibland men jag tycker bättre om dagar som morgondagen. En dag med innebandy, vänner, utekäk och massa annat. Vi hörs mer imorgon, puussss !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0