Sherlock Holmes

Godmorgon!

Kvällen igår var trevlig. Vi käkade, såg på film och snackade. Filmen vi såg var Sherlock Holmes. Jag hade aldrig sett den tidigare men jag tyckte den var riktigt riktigt bra. Att snyggingen Jude Law är med gör ju bara filmen bättre, men måste säga att jag älskade Robert Downey Jr som spelar självaste Sherlock Holmes i filmen. Måste ses igen säger jag bara och för er som inte sett den - se den!

Nu ska jag dra till valbo med Hanna. Först ska vi kolla lite i affärer och sen förmodligen käka på IKEA. Sist blir det att se på Viktors hockeymatch, dom möter nämligen Färjestad idag !!! Nu måste jag skynda mig, vi hörs senare. Jo, förresten, vi har match idag också 18.00 Borlänge vs. IBK Aston.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0