Nattplugg

Träningen gick bra, tyckte jag i alla fall! Lite fys på slutet vilket var kanske lite jobbigt men kvällen avslutades med en Ben&Jerry's + att jag såg på sista minutrarna i fotbollsmatchen tillsammans med Angelica, Sofia och Patrick. Nu ska jag ta och plugga, hela natten, eller ja - i alla fall så länge jag klarar av att vara vaken! Jag har biologiprov imorgon och dum som man är så skjuter man upp pluggandet till två dagar före och då hinner man inte med mycket för att humöret lessnar ur så nu har jag en hel del att plugga in inatt. Vi hörs imorgon, if I survive the night first of course (:

Och återigen, tack Sofia, Hanna och Angelica - what would I do without you? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0