Ledig torsdag

Hejhej!

Funderade igårkväll på om jag skulle följa med mamma till jobbet och vara där hela dagen. Hon jobbar som lågstadielärare och just nu är hon lärare för de som går i "nollan" som man själv kallade det när man var liten. Tycker det är kul att vara där eftersom det är ett yrke som jag funderar på att studera vidare till i framtiden. Aja, igårkväll lät det som en bra ideé att åka dit över dagen men när mamma kom och väckte mig 06.30 imorse så verkade ideén inte lika bra. Tog istället och somnade om och har just nu en lugn dag hemma. Har nyss städat i vardagsrummet, köket och hallen... men inte mitt eget rum. Hur kommer det sig att det alltid är mycket roligare att städa andra rum än vad det är att städa sitt eget? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0