Godnatt

Hejhej!

Har ganska nyligen kommit hem från dagens andra träning. Eller ja, den först träningen var en idrottslektion med skolan där det var blandat fys med dans. Dans är inte riktigt min grej och jag såg nog mest galen ut menmen. Den andra träningen var såklart innebandy.

Hade tidigare idag en körlektion. Hade även lite plugg efteråt så nu är den sista repetitionsdelen avklarad och nu har jag bara sluttestet kvar. Funderade ett tag om jag skulle säga det här men jag gör det ändå... jag har nämligen bokat uppkörning och teoriprovet nu. Tänker inte säga vilken dag eller vilken tid men det är ett bra tag kvar ändå. Börjar bli grymt nervös dock... Aja det hör väl till kanske. Nu ska jag se klart på Felix stör en ingenjör och sen ska jag plugga och sen sova och sen vakna och sen ha träning och sen... fortsätter vardagen som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0