Glad igen

Har kommit hem till en förhållandevis rätt lugn Onsdag, i alla fall jämfört med tidigare dagar denna vecka. Jag måste plugga lite grann men det är verkligen ingenting jämfört med hur det var igår och i förrgår. Om ni läste det jag skrev igår kväll så skulle jag då sitta uppe och plugga hela natten, det blev bara till 00.30 sen somnade jag. Provet gick som jag hade tänkt, uruselt! Blir förmycket ibland och den här veckan fanns det ingen motivation till att plugga biologi. Förmodligen blir det att satsa på ett omprov, vill hellre det också för då kan jag få visa att jag verkligen kan, bara jag vill!

Nu ska jag njuta av en träningsfri dag och en nästan pluggfri dag, den börjar med en kopp grönt te och lite musik...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0