En färgklick

Godkväll!

Har precis tagit ett låååååångt bad. Riktigt skönt, så nu sitter jag bara och myser framför brasan och njuter av tanken på att man är ledig imorgon. De här sista tre dagarna innan höstlovet så har vi projektarbetsdagar och eftersom jag och Angelica inte har något att göra imorgon så får vi istället vara lediga.

Tänkte skriva någon rad om höstlovet också. Personligen tycker jag att det kommer vid fel tillfälle - i år. Vet att folk kommer tycka att jag låter dum i huvvet nu men tidigare år har jag alltid sett fram så mycket till en ledig vecka eftersom det har varit så mycket i skolan o.s.v - nu vill jag nästan (och nu skrev jag nästan) inte ha höstlov eller jo en veckas ledighet är ju inte fel men jag känner att rutinerna sitter så bra där dom är nu och att höstlovet ligger på ett dåligt ställe. Jag vill känna, inför ett höstlov, att jag är helt död och bara måste ha en veckas vila - nu känns nästan vardagen som en vila - i alla fall om man jämför med tvåan. Aja, tror inte att det finns många som håller med mig nu, knappt ens 1 person but this is just the way I feel. Have a great night.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0