Bad och riskettan

Hejsansvejsan!

Idag har jag varit på riskettan hela förmiddagen. Den kursen var lite roligt, lite långtråkig och lite läskig också ibland. Helt sjukt vad som kan hända ute i trafiken, min tanke efter kursen var "Jag kommer varken dricka eller köra bil någon gång i hela mitt liv". Ungefär den effekten fick kursen på mig, riktigt läbbigt!

Idag är det ca 4 grader ute och vi tjejer drog på oss bikini för bara någon timme sedan. Låter kanske lite galet men det var bara så enkelt att vi hade vattenfys med innebandygym. Eller ordet fys är väl kanske att ta i, vi simmade 400 m, bubblade och sprang sedan 200 m i vattnet. Utöver det blev det även klättring på klätterväggen och vi försökte även få Emma Lingvall att hoppa från 5:an men måste tyvärr säga att vi misslyckades. Tuffingen Moa gjorde det i alla fall, efter lite om och men.

Ikväll är det träning igen, så fram tills dess blir det vila, tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0