Arkivet

1 årsedan...

Ja för 1 årsedan, den 31 Oktober 2009 så spelade jag min första innebandymatch, efter korsbandsoperationen d.v.s. Tiden går fort fram och jag tänker inte på knät medan jag spelar, även fast jag ibland får problem med det. Jag är sjukt lycklig över att jag fortfarande kan spela och att min rehabilitering gick så bra som den gick. Jag vet inte hur jag skulle klarat av ett liv utan innebandy, det vore nog inte ett liv för mig.

Jag kommer fortfarande ihåg den kvällen då jag fick svaret från magnetröntgen - då de sa att korsbandet och minisken var helt trasigt. Jag grinade migsjälv till sömns och trodde att min tid med idrott var över, jag trodde fel och är så sjukt glad över det idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0