Love to see you smile

Hejhej!

Släkten har precis åkt. Dom har varit här i några timmar och fikat och firat min bror Daniel som fyller 23 år imorgon. Kul att träffa alla och lilla Maj och stora Pom var också här så jag och Sofia har fått lekt en del den här eftermiddagen. Underbara kusiner man har, även fast det inte är så många så är alla helt underbara!
Nu på kvällen måste jag plugga. Vilket jag är tvungen att göra varje dag den här veckan om den här terminen ska sluta okej. Ska väl ta och sätta mig med boken i näven nu, ha det bra :)

Hur söt får man bli?, och då syftar jag på alla tre i bilden :D
Pretty in pink
Broder
Fika made by mother Kagas
Made by M.
:)
Min alltid lika snygga syster får avsluta det här inlägget med en "fjortis pose" :)

Kommentarer
Postat av: sofiauggla

hahahahahahhahahahaha! seriös tjej

2010-05-23 @ 18:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0