Valbo

Hejhej!

Kom precis hem ifrån en tur till Valbo tillsammans med Sofia och Alexandra. Vi käkade på IKEA, shoppade lite och avslutade dagen med en glass. Mina inköp blev idag inte så många men jag vart nöjd över de i alla fall. Jag köpte först ett par klackskor från Scorett och sen ett par snygga, lite slitna jeansshorts från MQ. Nu har jag bara ett köp kvar som jag måste ha och det är en klänning till min och Sofias 18-års dag. Har kikat runt en hel del nätet men inte hittat "The One" om ni förstår vad jag menar! Jag vill ju inte riktigt ha någon random klänning på min födelsedag, då vill jag istället ha en speciell. Nu ska jag byta om lite grann och sen klockan 20.00 bär det av till Gävle för att se Eclipse, hur underbart är inte livet ibland? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0