Sträcker upp mina händer, Tror att det här kan vara början på nått stort

Hejhej!

Kom precis hem från hedesunda. Övningskörde hela vägen hem vilket är den längsta sträckan jag kört, hittills i alla fall. Körde även en del på motorväg vilket var lättare än vad jag trodde.

I stugan så har vi fått besök utav farmors två kusiner och även en kusindotter. De kommer ifrån typ Ånge-trakten och ska vara kvar här nere i söder tills på torsdag. Ja så vad har vi gjort igår och idag då..? ja den frågan har nog inget intressant svar för vi har i stort sett bara ätit/pratat/sovit. Jag och Sofia såg förresten på Eclipse igårkväll, och nej jag gick inte på den på bio för fjärde gången utan jag laddade hem den för en vecka sedan så på så sett kunde vi se på den. Lite dålig kvalitta (kvalité) men det duger för mig sörru.

Nu ska jag ta och byta om och om en timme är det dax för löpträning/löptekniksträning med Filip (och resten av laget då såklart). Ha dee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0