Seize The Day

Hejhej!

Sitter och kollar på Beverly Hills 90210 just nu (unbelievable huh? ;) ). Love love love!

Ikväll ska jag, Sofia och Angelica hyra film och bara ta det lugnt tror jag. Måste upp hyfsat tidigt imorgon, för att vara sommarlov i alla fall. Jag, Hannabanana och syrran ska jobba på den här rockfestivalen i Gävle med laget. Vi ska sitta i entrén till campingen och se till så att alla har rätt färg på banden och sådär. Ska vara där från 11.00-17.00. Inte så superkul kanske men gör det hellre än plockar skräp och rengör toaletter. Imorgon kväll funderar jag, Sofia och Alexandra på att kanske se Eclipse igen, hoppas hoppas! För då har man något underbart att se fram emot när man sitter där i Gävle. Nu ska jag ta och laga lite middag till mig och sofia. Have a nice evening!


Mycket musik här på bloggen nu men så får det va!
Seize The Day - Hoffmaestro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0