Perfection

Godmorgon!

Riktigt underbart väder idag. Det som är kvar av förmiddagen kommer nog att spenderas på altanen med min kära Breaking Dawn. Halv 2 är det Beverly Hills 90210 och det får jag ju bara inte missa. Har blivit helt kär i serien och Brenda och Dylan måste bara vara ett utav tidernas mest perfekta par. Lovely. Ikväll så kommer det ett gäng hit och kollar på fotboll, Spanien vs. Tyskland. Jag vet faktiskt inte riktigt vilka jag hejar på eftersom båda lagen har varit lite "småfavoriter" hos mig den senaste tiden. Äsch det spelar ingen roll hur det går bara den blir en bra match för då kanske till och med jag tycker att matchen är helt okej. Nu ska jag lägga mig ute i solen och jobba på brännan. Vi hörs senare, sunny side up :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0