monday

Hejhej!
Fotbollsmatchen igår slutade med vinst för Spanien som förmodligen de flesta av er redan vet. Vi var sammanlagt 6 tjejer och 5 killar här hemma som kollade på matchen och det blev både glada och arga miner då spanien slog in vinnarbollen i förlängning. Efter fotbollsmatchen blev det lite plump-spel tillsammans med sofia, patrick, micke och simon.
Idag ska jag bara ta det lugnt tror jag. Kollade nyss på Beverly Hills 90210 och nu väntar jag bara tills klockan ska bli 15.55 då nästa avsnitt börjar. Mamma och pappa är på väg hem nu också. Dom kommer komma hem om ca en halvtimme då de har varit i Tyskland, Österrike och Italien. Blir kul att återse de igen. Att vara ensam hemma i en vecka har varit rätt skönt men, att vara det hela tiden är inget jag riktigt skulle vilja vara! Handla, städa, diska, laga mat, tvätta, klippa gräset, vattna, ja alla dessa sysslor man måste göra är något som tar upp väldigt mycket av sin tid och även av sin energi. Är nog ganska skönt med att ha föräldrar hemma ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0