Grattis mormor och farmor!

Har precis kommit hem från Estland och kommer att lägga upp bilder och skriva en del om resan lite senare men har varken tid eller ork nu, eller jo tid har jag men orken är det brist på. Är riktigt trött eftersom att man varit vaken till typ 00.00~01.00 snåret och går sedan upp runt 09.00 på morgonen, men man måste kanske vänja sig eftersom att snart är det tillbaka till skolan som gäller och då är en 8-9 timmars-sömn ett riktigt paradis. Vi har i alla fall haft det jättetrevligt men som sagt så är det inte det jag tänkte skriva om nu. Anledningen till att vi åkte på kryssningen till Tallin var för att mormor fyller 70 år, idag. Jag vill därför grattulera mormor Lena i det här inlägget + så vill jag även grattulera min farmor Birgitta som fyller 63 år, idag. Den 31 Juli har spenderats med båda och jag måste säga att några bättre far-/morföräldrar kan ett barnbarn förmodligen inte få. Återigen, ett stort grattis till er och hoppas att ni får en fortsatt trevlig födelsedag.

Mormor Lena, 70 år och farmor Birgitta, 63 år - GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0