A summary of the 23rd of July

Hejhej!

Ska väl skriva lite snabbt om födelsedagen då. Det började med lunch och fika i stugan tillsammans med släkten och en vän. Vi fick allt från presentkort till en sockervadds-maskin och jag ska väl passa på att tacka alla (igen) för att ni ville komma ut till hedesunda och fira vår födelsedag.

Dagen fortsatte med middag här hemma tillsammans med 10 underbara tjejer. Efter maten blev det en liten förfest innan krogen som vi sedan begav oss till runt 23.30. En rolig kväll som jag inte glömmer i första taget. Vill även säga ett tack till mina underbara vänner som gjorde kvällen så bra som möjligt och även tack för väskorna, armbandet och hårinpackningen! Stor kärlek till er.


Ikväll blir det mys och film tillsammans med Angelica Andersson som jag senast träffade på skolavslutningen! Blir nog roligt. Vi hörs later on in life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0