1 Juli

Godmorgon!

Vädret idag är inte så bra men va gör det när man har Eclipse att se fram emot ikväll, för ikväll så ska nämligen mamma, brorsan, syster och jag in till Gävle för att se filmen. Även fast jag har läst böckerna 4:a gånger och sett filmen en gång så längtar jag ändå hur mycket som helst tills ikväll. Vissa kanske inte förstår, men se filmerna så borde ni förstå, tycker jag i alla fall. Jag blev först lite sur, för aftonbladet hade gett filmen bara 3+ men sen typ idag så hade arbetarbladet gett den i alla fall 4+ så "experterna" kommer närmare och närmare mitt betyg, 5+.

Innan filmen så funderar jag och Sofia på att åka in lite tidigare och kolla runt lite men vi får se hur det blir med den saken för gallerian nian stänger 19.00 och filmen börjar 21.00... så blir lite för lång väntetid kanske. Men den som väntar på något gott? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0