What Goes Around... Comes Around

Hejhej!
Gårdagens match slutade med förlust, var väl ganska väntat också eftersom Falun är riktigt bra men vi gjorde en grym sista minut i alla fall! Två mål gjorda under 19.00-20.00 i sista perioden, det är precis det vi ska ta med till dagens match. Idag åker vi nämligen till lilla långshyttan för att spela match, kommer väl att komma hem runt 19.00 tiden tror jag. Efter vår match igår blev det hockey/skiathlon tittande. Anna Haag fick ju OS silver och Sveriges tre kronor vann ju med 4-2 mot Vitryssland. Det var ju före detta Färjestads målisen Jonas "Monstret" Gustavsson som stod i kassen och ledde laget till en seger. Måste faktiskt säga att jag tycker att årets tre kronor lag är så tråkigt. Bara massa överskattade NHL spelare! Nej usch, jag ville se lite Sanny Lindström, Rickard Wallin och Joel Lundqvist i laget men det verkar ju inte hända. Jaja, nu ska jag ta och käka lite lunch innan jag åker iväg på match. Men jag kanske hör av mig senare, ha en bra dag!

Jo förresten, jag ska ju till Linköping imorgon med tåg, lite orolig just nu eftersom SJ ställer in jäkligt många tåg. Får se hur det är imorgon, om man får vänta på Gävle Central i flera timmar eller om det går bra ändå. ♥



Långshyttan IBK vs. IBK Aston
Långshyttans SH 16.00





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0