Studiedag = OC dag

Hallåå!

Har ganska nyligen kommit hem efter en tripp till tantgrillen. Dagen har annars bara innehållit en massa OC avsnitt. Jag tror att Sofia och jag såg på 8 avsnitt idag och varje avsnitt är ju cirkus 40 minuter långt (~5 timmar), lite beroendeframkallande serie! Jag var faktiskt förberedd på att fälla några tårar idag eftersom jag såg sista avsnittet på säsong 3 (då Marissa dör) men för första gången så gick det riktigt bra. Inte en ynka liten tår, har väl kanske börjat inse att det bara är en serie, inte verklighet. Nu ska jag ta och sätta mig och kolla på en film eller nånting liknande. Imorgon är det skola, bad och senare ska jag göra samma sak som jag gör varje torsdagskväll... träna!
Over and Out ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0