Helgen

Hello!

I fredags blev det inga problem med tåget. Det gick i tid och gick fram nästan i rätt tid men herregud vad det finns för folk i sverige asså. I Norrköping klev det på 6 tjejer alla med ca 10 cm klackar, klänning, fixad till 1000 och med två champagne flaskor i händerna. Så i den lilla vagn som jag satt i (8 personer fick plats) var det riktigt party! Jaja, det kanske bara är jag som irreterar mig på personer men dom var så oerhört jobbiga, och i ca 2 timmar fick man sitta bredvid dom och höra flaska efter flaska öppnas!
.
I fredags kväll åkte jag och Sofia till Julia. Där var Alexandra och Frida också och vi spelade lite Wii och sjöng även lite singstar + lekte med Julias hund också såklart ;)
.
Gårdagen bestod av en tripp till Jernvallen med Angelica som chaufför. Riktigt duktig är hon måste jag säga och efter matchen drog vi till hemmakväll och hyrde film. Så igårkväll satt vi och kollade på film här hemma med angelica. Det blev "Patrik 1,5" och "Aquamarine". Superduper, idag händer nog ingenting speciellt. Ska väl bara ta det lugnt idag, men vi höres puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0