Äntligen framme i Linköping

Godermorgon!

Gårdagen var riktigt annorlunda. Jag skulle först ta ett tåg runt 1 tiden, sen eftersom det blev inställt så skulle jag ta ett tåg klockan 11, men det blev inställt så det slutade med att jag fick åka till stockholm 14,06. Det tåget avgick iaf från centralen men det tog en timma extra eftersom vi var tvungen att stanna 40 ggr på vägen på grund av att tåget var trasigt. När jag kom fram till sthlm igår så var det fullt med folk och de flesta tåg var inställda... även mitt. Jag fick då gå och boka om biljetten och kunde lämna Sthlm C klockan 17.21. Det tåget tåg också ungefär en timma längre tid än planerat på grund av något fel på tåget igen. Jaja, kanske låter rörigt men då har ni uppfattat det rätt i alla fall för rörigt var det.
Om en halvtimme ska jag åka till Linköpings universitet och runt lunch ska vi åka därifrån. Då ska vi hämta upp tjejerna för Maja ska ha en tävling på stallet. :) Men vi höres allesammans och jag måste medge, att man saknar lilla viken ibland ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0