All the lights that lead us there are blinding

Hejhej!
Igår kom släkten hit och firade mamma som fyllde 40 i tisdags. Hon fick en Soda Stream av mig, sofia och brorsan och annars fick hon b.la. en digitalkamera, en cykel, 160 dollar och en spahelg typ. Sofia och jag satt vid barnbordet typ hela kvällen och myste med mina söta kusiner Pom och Maja
.
Idag åkte jag in till Valbo med Hanna. Jag köpte inte så mycket bara torrschampo och en MJ t-shirt. Nu MÅÅÅÅSTE jag städa mitt rum. Fick lite kritik från morbröderna igår för att det var så stökigt :) Sen måste jag även plugga, måste verkligen ta tag i allt nu... Jag skjuter alltid fram allt tråkigt och hittar ist på bara roliga saker. Jaja, ska försöka bättra mig i allt nu känns det som, skolan, träningen och allt annat som styr mitt liv!
.
Maja, Mamma, Maria
Magnus & Markus
Mattias, Pappa, Magnus och morfar
Maja Maria
Sofia
Kusinerna Pom, Sofia, Maja och jag

Kommentarer
Postat av: s

muntergöken själv... :D

2009-09-06 @ 17:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0