Tisdagar

Hejhej!
Denna dag och de flesta tisdagar framöver kommer se i stort sett likadana ut. Varje tisdag kommer jag att ha Innebandygym på morgonen och sen träning med laget på kvällen. Men för att krydda det lite extra denna tisdag så var jag och angelica och tränade/hade test på Jernvallen Multicenter. Mycket tid som går åt, men när man gör saker man älskar så är det värt det!
.
Efter de två träningar jag redan bockat av på min lista så åkte jag hem till Angelica och käkade och kollade på One Tree Hill. Nu ska jag inte göra så mycket. Måste egentligen jobba matte men ni vet hur bra jag är på att skjuta upp på saker!!!
.
Idag har tre program säsongspremiär och jag vill egentligen se alla men kommer inte att kunna det eftersom jag har träning. Jaja, nu börjar Springer, så ska ta och kolla på det så hörs vi igen imorgon! Peace
Kommer det att finnas någon så bra som Robin Bengtsson ikväll på Idol? -- Njaae tror inte det! :)
Blir att se på repriserna på Andra Avenyn, Idol och Wipeout...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0