Simply the best

Hejhej!
.
Sitter här hemma helt själv framför datorn i höstmörkret och diggar Felix Västerhamn och sörjer över Färjestad förlusten. Färjestad spelade sin tredje match för säsongen och Linköping stod som motstånd. Min morbror Mattias och mina två kusiner Maja och Alva bor i Linköping och dom är LHC fans allehopa. Fick ett sms av Mattias innan och han sa att han var på väg in för att se matchen i Cloetta Center. Snacka om att jag var avis på han då, han fick se Sveriges bästa ishockeylag live och här satt jag hemma och följde resultatet på Text-tv. Ibland önskar jag att jag bodde i Karlstad så jag kunde se Färjestad mer än 3 gånger per år (då de kommer till Läkerol Arena och möter Brynäs IF)
.
Jag tror att Sveriges nästa stora stjärna heter Felix Västerhamn. Denna 16 åring har en sån fantastiskt unik och bra röst. Här är en av mina favorit låtar:
.
Han skriver, spelar och sjunger sina låtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0