Remember?

Hejhej!
Har varit hemma från skolan idag eftersom jag är sjuk. Har ont i halsen och är förkyld men det känns lite bättre nu. Kommer gå till skolan imorgon iaf. Så idag har jag bara chillat lite framför tv:n och datorn. Såg på Sex and the City och även lite roliga klipp på youtube.
Snart börjar ju idol och jag brukar alltid säga samma sak varje år : "det där ska inte jag kolla på igen". Men hur slutar det? Jo med att jag sitter varje kväll och ser nästan varenda avsnitt. Så för att bli lite peppad inför starten så lägger jag ut mina topp tre favorit klipp från Idol.

Peace♥

Kommentarer
Postat av: hanna

"men innan jag ska hem.. fål ja fotoglafela ?" HAHAH ÄGER

2009-09-03 @ 17:30:26
URL: http://renstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0