Onsdag

Hejhej!
.
Har nyss kommit hem från skolan och sitter här och lyssnar på spotify och läser VeckoRevyn. Hade prov idag i biologin och det gick helt okej. Vi skulle träna på runt 75 växter men det kom bara 18 stycken på provet. Tror att jag kommer få 17 poäng eftersom jag faila på lind, Varför blir det så att man klarar allt svårt som man trodde man aldrig skulle klara och sen det enkla det glömmer man bort?
.
Idag ska jag inte göra nånting alls och det ska bli helt underbart! Som jag skrev igårkväll så har jag en sån jävla träningsvärk och kunde knappt ta mig uppför trappen här hemma.
.
Angelica&Sofia ♥ Leksaker = Sant

Kommentarer
Postat av: Anonym

(Y)

2009-09-30 @ 18:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0