Måste helgen alltid gå så fort?

Hejhej!
Sitter i vardagsrummet med... en NY dator. Köpte ju en ny förra veckan men den gick sönder i helgen så då åkte vi och hämta ut en annan. Blev en till HP nu, vilket var väldigt drygt eftersom alla våra HP datorer som vi haft har gått sönder. Så det märket ligger inte riktigt på plus hemma hos familjen Uggla.
Ikväll får man veta vem det blir som får vara med i idol 2009. Blir det Calle eller Piotr? Hoppas verkligen på att Calle går vidare, men det borde han nog göra tycker jag! Men som vanligt kan jag aldrig kolla på idol när det går dirrekt på tv utan jag får ta och kolla på det på tv4.se istället eftersom ikväll är det innebandyträning. Ska även leta fram en rolig bild snart så kommer jag lägga ut den men den lägger jag inte ut förrän nästa helg eftersom då är det nått speciellt som händer... :P
Nej nu ska jag plugga till ett artprov som vi ska ha på Onsdag. Det är runt 80 svenska vanliga arter som ska pluggas in i skallen och vi får la se hur det går, men det blir väl som vanligt att det går in i ena örat och ut genom det andra. SeeYA lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0