Maria om: skolan, träningar och underbara fredagar!

Hallå!
.
Jobbig dag idag alltså! Först var det skolan som kändes hur seg som helst. Hade bara tre lektioner men det kändes som om dom höll på i tuusen timmar [eller där kanske jag överdrev lite... :)] Efter skolan stack jag och angelica andersson ner till badhuset och gymmade. Måste ju göra min rehab på gym nuförtiden så ska försöka hinna klämma in tre träningar extra varje vecka + att skolan börjar bli jobbig nu. Klockan 15.00 började innebandygym och om två timmar blir det innebandyträning. Verkligen en jobbig dag men jag ser nu fram emot morgondagen, fredag är verkligen veckans bästa dag - har alltid varit och kommer alltid att vara! Många brukar ju tycka lördagar är bäst men som barn blev jag "uppfostrad" med fredagsgodis ist för lördagsgodis, det är oftast bättre tv-program på fredagar, man har en hel helg framför sig + att snart börjar serien så då börjar snart regelbundna matcher som spelas på helgerna.
.
Förresten, det här är en grej jag har tänkt på, varför har man inte helg Fredag,Lördag och söndag? Då blir det mer jämnlikt lixom. 4 dagar i skolan och 3 dagar lediga! :) hahah jag tycker det skulle vara en suverrän ide, kanske ska föreslå den iden för Jan Björklund?
Menmen, man får väll vara nöjd med två dagar lediga ist för en som det var när dinosaurierna strövade omkring.
Nej nu ska jag ta och göra annat, imorgon blir det förresten "Flickan Som Lekte Med Elden" på bio med Hannnzie, Ankan, Lotten och Rebecca! Peace gorgeous♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0