Lördagsmys på G

Hallåå

Sitter i vardagsrummet nu framför en ny Laptop som vi åkte och köpte idag eftersom den andra går sönder hela tiden. Så nu har vi två eller tre kanske man ska säga. Idag var första gången jag var inne på Media Markt i valbo också och jag har bara en sak jag kan säga om den affären - GIGANTISK!

Nu ikväll ska jag, Hanna och Sofia hitta på något roligt. Blir förmodligen en film eller nått! Imorgon är det DM hela dagen och sen när jag kommer hem så måste jag sitta med näsan i skolböckerna hela tiden eftersom jag som vanligt inte passar på att göra skolarbete när jag har tid. Nu ska jag äta, peace.
Flum* på Hannas tak
Nya datorn till vänster och mami och papi köpte även en skärm till!

Kommentarer
Postat av: sofiauggla

mmmen läcker tjej. . .

2009-09-20 @ 11:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0