This heart, it beats, beats for only you

Hejhej!
.
Har ganska nyligen kommit hem från skolan. Fredagarna är ju ganska lagomt långa tycker jag för vi börjar 08.05 och slutar 14.25. Idag ska vi på sportnik cup till Falun. Har en match ikväll och sen åker vi hem för att sedan imorgon bitti åka tillbaka till Lugnet. Om vi har tur så blir det även spel på söndag då det är finaler etc.
.
Det ska bli riktigt kul i helgen men jag önskade bara att jag fick spela. Eftersom jag vet att jag inte kommer få spela på länge så har jag ställt in mig på den tanken och försöker blockera alla känslor när jag kollar på innebandy. Men eftersom det här är någonting jag älskar att göra så blir jag alltid sugen. Nu får jag ju iaf träna innebandy (dock inte spela match) så då får jag utöva den sport jag nu spelat i tio år. Känns inte så kul att få börja tioårsjubileumet på sidan men just nu lever jag på hoppet och lyckan den dagen jag kliver ut på innebandyplan igen i blåsvarta kläder!
.
Det här var nog allt ifrån mig för idag. Vet inte om jag orkar blogga när jag kommer hem sent ikväll men annars blir det väl förmodligen på Lördag men annars på söndag. Ha en bra helg lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0