Idolkväll

Hejhej!
.
Jag var så sjukt trött i skolan idag. Jag höll seriöst på att somna på matten idag och vi ska inte tala om hur det gick på engelska "provet". Fy faan, kändes iaf som det gick helt okej men jag var så trött så jag fick typ hjärnsläpp!
Var efter skolan ner till jernvallen då herrarna spelade första hemmamatchen. Det slutade iaf med 7-3 vinst för dom så det var ju bra. Nu sitter jag och kollar på dagens och gårdagens idol avsnitt. Tänkte sammanfatta lite snabbt vilka som är mina favoriter hittils...
Calle Kristiansson
Erik Grönwall
Jon Sindenius
Felix Västerhamn
Mariette Hansson
Sofie Andreasson
.
Måste även påpeka att det är så himla dåligt att Erik Ljung åkte ut. Var så glad över att han kommit tillbaka och nu har han åkt ut!!!! I mina ögon är han perfekt, som sångare, utseendemässigt, rösten... + ett stort plus till han för han hade nu klippt av håret igen :) haha. Nej nu måste jag sova, imorgon är det skola, ibg, innebandyträning. XOXO
.
Tredje gången gillt Erik? (plz)
-
-
Vill även säga GRATTIS TILL ELIN BJÖRKMAN som fyller 18 år idag :D

Kommentarer
Postat av: ElinPelin

men tack lilla stumpan!! :)

2009-09-25 @ 22:50:01
URL: http://eelliinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0