Helg

Hej
Sitter här hemma nu med Hanna och Sofia. Vi kollar på John Tucker must die, brist på annat på tv typ. Idag i skolan var det Boxercise på idrotten. Det var mycket roligare än jag trott och det var även väldigt jobbigt. Men det verkar som det ska bli helt ok och köra det nu i 4 veckor.
.
Nu i helgen händer absolut ingenting. Jag tror att det är första helgen på hur länge som helst som jag inte har något planerat och det känns faktiskt ganska tråkigt. Det kommer bara bli att jag sitter hemma vid datorn/tvn/boken etc. hela helgen. Då tycker jag det är mycket roligare om man har massa saker planerade i förväg. Hanna åker bort denna helg också så man kan ju inte träffa henne :/ Får väll se vad som händer och ta timmarna som dom kommer.
:D
See Yaa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0