Getingar i mitten av september?

Godkväll!
.
Denna dag har bestått av skola, gym och till sist träning. Men emellan allting så hände en ganska rolig, hemsk och ond händelse...
hahahah, det började med att jag, hanna och sofia satt i vårat vardagsrum och kollade på TV. Plötsligt stack det till i höften/rumpan typ. Jag började skrika att jag blivit biten och drog snabbt av mig byxorna och såg ett stort eller GIGANTISKT (kanske man ska säga) rött märke och på soffan låg en döende geting. Den där lilla skiten har gett mig ett märke med diametern 4 cm kanske! Ont gjorde det också men det var även väldigt roligt :)
.
Imorgon har jag först IBG och sen har jag bara en lektion i skolan - matte. Slutar runt halv2 ungefär och funderar på att dra in till valbo en stund fast jag vet inte riktigt än hur det blir. Nu kan ni ju bara gissa vad som händer imorgonkväll... och förmodligen gissade ni rätt - Träning. Vi ska även bli plåtade för Annonsbladet imorgon. Nej nu ska jag ta och läsa lite för att sedan gå upp typ halv 7 imorgon. Peace lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0