Gammal klassiker

Hallå där!
Igår vart det ganska lugnt. Gick i skolan och cyklade sedan hem till Hanna med en hemmakväll godispåse i handen. Vi såg på Rännstensungar. Den filmen fick jag av Amanda tror jag för typ tio år sedan. Då var det mín favoritfilm och vi såg på den väldigt ofta. Den gick sönder för många år sen så därför har vi inte sett den igen men nu fanns den på hemmakväll. Den är så bra, så sorglig och så glad.
Igårkväll började jag känna mig väldigt dålig. Först vart jag alldeles kall och låg i soffan med två filtar på mig men sen blev det tvärtom. Då blev jag kokhet och satt och svettades i t-shirt. Hostade gjorde jag också och förkylningen var också med och besvärade. Gick iaf till hanna igen och kollade på Hata Göteborg. När den var klar och jag skulle gå hem så mådde jag inte toppen kanske men mycket mycket bättre. Sedär, kanske vänner och mys är det bästa botemedlet mot förkylning?

Idag ska jag inte göra så mycket. Jag måste som vanligt städa mitt rum, plugga och massa annat tråkigt men dom planerna lägger jag åt sidan och skjuter upp det så fint tills imorgon. Ist så kommer ikväll släkten hit och firar Mami som fyllde 40 i tisdags. Det blír mormor, morfar, farmor, farfar, morbror magnus och hans fru maria och min treåriga kusin pom, morbror markus, morbror mattias och min 11-åriga kusin Maja. Ska bli väldigt skoj och då ska jag nog premiäranvända min tunika som jag köpte på Vero Moda förra veckan.
Appropå kläder så har min jacka och väska kommit som jag beställde från H&M och Ellos. - Me like ! Nu ska jag inte köpa så jättemycket mer utan mest spara de pengar jag har kvar.
Ska fixa iordning mig lite nu och måste väll ta och städa mitt rum snart men vi får la se hur det blir med det. Peace


Kommentarer
Postat av: hanna

Kurre in my heart! =D hahah

2009-09-05 @ 13:11:47
URL: http://renstroom.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: yeaah, in my heart 2 :D

2009-09-05 @ 17:12:32
URL: http://mariauggla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0