Flickan som lekte med elden

Filmen igår var lite läskig, lite sorglig och jäkligt bra. Lisbeth Salander måste vara jordklotets tuffaste och coolaste människa. Rekommenderar alla att se både Män Som Hatar Kvinnor och Flickan Som Lekte Med Elden. Det händer väldigt mycket i dessa filmer och det är väldigt många personer inblandade så egentligen måste man nog se den mer än en gång för att fatta allt men ja överlag så fick den nog 4½ + av mig. 

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Måste nog plugga lite eftersom jag ska vara på Träffen hela dan imorgon då vi spelar dm. Årets motstånd blev Strömsbro, Hofors och Valbo. Tre väldigt tuffa lag och det kommer nog bli svårt att försöka ta sig vidare men jag hoppas att vi ger allt och kämpar för varrandra för isf kan vi slå många lag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0