Studiedag

Godförmiddag!
.
Är ju som sagt ledig idag och den dagen har hittils börjat såhär: Vakna Med The Voice, frukost, träffa hanna i typ 5 min och sen har jag bara suttit här vid datorn och kollat på Andra Avenyn. Senare idag ska jag och sofia åka till viking och käka lunch men sen måste jag ta tag i pluggandet. Inga fler undanflykter nu Maria nu är det skolböckerna som gäller!
.
Ikväll är det träning. Ska bli väldigt roligt som vanligt men dock är träningen väldigt sen och den slutar 22.15 vilket betyder att man är hemma tidigast 22.30.
.
Nu ska jag ta och fixa iordning mig lite. ♥
.
Är det bara jag som tycker att dessa personer fattas i Andra Avenyn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0