"Det där är Peter Skit-Jihde som gjort det där"

Hejhej!
.
Får ursäkta alla idol klipp som jag lägger ut men det är det programmet som ligger på plats nummer ett i mitt liv just nu. De som känner mig väl och kanske läst min blogg ett tag vet att jag älskar förra årets idol deltagare Robin Bengtsson. Jag blev så lycklig när han kom in ikväll - älskar killen! Här kommer han eller hon iaf, enjoy ♥
.
.
Har tränat ikväll och nu har jag bara duschat och precis sett klart idol. Blev lite irreterad ikväll på "Darin kopian" som inte alls var lika snygg och verkligen INTE lika duktig på att sjunga som Darin. Dåligt självförtroende killen hade då, skröt om att han kunde bli en flickidol när han för det första sjöng katastrofalt dåligt och för det andra så var han verkligen inte SNYYYGGG!!!!
.
Nu blir det läsa och sen godnatt för mig, imorgon skola sen Sportnik Cup med laget :D See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0