ÅÅÅÅÅH (?!)

Godkväll!
.
Är helt slut i kroppen efter en halv timmes fys med både styrka och snabbhet och sen typ en timmes innebandy på det. Känns som att man kommer ha en härlig träningsvärk imorgon. Men detta inlägg handlar inte om min träning men det handlar iaf om sport. Närmare bestämt, Peter "Foppa" Forsberg. Han har nu kommit till Sverige igen och spelar just nu med Modo och jag vet inte om det är för att jag är ett stort Färjestads fan eller vad det är men jag har aldrig tyckt om den killen. Det står vaaaaaaarje jävla dag i pressen om hans skador, hans "fantastiska" mål och allting. Visst han kanske är bra, men varför måste hans jävla skada i foten (btw) alltid tas upp? Okej han kanske inte kan rå för vad pressen skriver om honom mennnnnåååh blir tokig på allt.
Det står alltid att han ska göra comeback och att han snart är tillbaka i NHL men sen står detta...
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0