090909

Hallå där!
Idag har det inte hänt så mycket. Var i skolan och måste även tillägga att jag och frida vann en tävling på svenskan - Well done us!
Ikväll blir det fotboll och Idol såklart, men annars händer inget speciellt. Säger det här varje dag men jag måste plugga. Det är inte för att vi ska ha prov eller läxa eller nånting. Det är egentligen inte heller för att jag inte jobbar på lektionerna utan det är för att vi jobbar såååååå snabbt i matten nu. Ska ju hinna med både Matte C och D nu i tvåan och det leder till att vi ska jobba så himlans snabbt. Jag måste egentligen ta hem och jobba varje dag men jag brukar alltid ta det värsta på helgerna (som vanligt, skjuter upp plugget). Men denna helg åker vi till Falun och spelar cup så då finns det ingen tid till matte. Men nu ska jag käka. Heja sverige ikv! Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0