Kul att ha samma smeknamn som en illegal idiot

Hallåå!

Har inte berättat hur det gick på sjukhuset i Tisdags. Till att börja med höll vi på att komma försent (eftersom två idiot plogbilar skulle köra framför oss i 30 min) men vi lyckades komma fram 2 minuter innan jag skulle träffa doktorn. Han hette Carl-Johan Silfverswärd och var ganska trevlig och det är han som kommer utföra min operation senare. Han kollade, vred och vände på mitt knä och han kunde inte tyda på att korsbandet är av vilket magnetröntgen bilderna visar. Jaja, om 4-6 veckor ska han operera minisken och samtidigt kolla om korsbandet är trasigt, om det är det opererar han det samtidigt.
   Nog skrivit om mitt eländiga knä. Idag har jag varit i skolan och sen gymmat med Angelica. Ikväll blir det plugg (vilket jag inte ser fram emot) och imorgon blir det Valbo med mamma och syster.
 
Vill även säga Grattis till min farbror som fyller 33 år idag!

En vecka till London nu - TAGGA !






Färjestad vann igår med 4-0 i matcher mot Skellefteå i semifinal no.4.  Så jäkla BRA! nu är det final som gäller och färjestad har inte förlorat på 15 matcher + att dom inte har förlorat på 15 matcher hemma heller så det bådar gott och man har höga förväntningar - speciellt på kingen eller monstret som tidningarna skriver - Jonas Gustavsson. Det fick mig att tänka på en sak. Jonas Gustavsson kallas monstret och det gör även Josef Fritzl. Känns lite konstigt när man tänker efter, varför inte komma på ett snyggt, coolt smeknamn på "väggen" Jonas Gustavsson?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0