Sunshine

Heej!

Cyklade nyss hem från skolan för att käka lunch och det var sånt mysigt väder. Solen sken och snön hade nästan tinat bort på vissa ställen - I like it!
  Ikväll ska jag åka in till Läkerol Arena och kolla på Brynäs - Färjestad. Som stolt färjestadsupporter så känns det ganska bra hittils i kvartsfinal serien. Färjestad har vunnit 2 av 2 och om dom vinner ikväll är det bara en match till och sen blir det semifinal. 
  Just nu i mitt liv är det mycket plugg som jag ligger efter med och mycket trötta dagar. Har typ aldrig chans att vila ut för då måste jag alltid göra nånting. Skulle behöva ett till lov.

Igår firade Angelica och jag Victoria, Hon fyllde 17 den 2 Mars så då hade vi köpt Desperate Housewives boxen till henne och massa godis. Så det var i Kungsberg jag tillbringade min Söndag och vi hade det väldigt mysigt och roligt. Nu ska jag tillbaka till skolan till 12.55 och sen slutar jag klockan 15.00. Puss




Förresten, Melodifestivalen i lördags var väll katastrof?
Hur kunde Sarah Dawn Finer gå vidare? och ännu värre, Caroline Af Ugglas?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0